Shop Forum More Submit  Join Login
  • Listening to: Rock and Roll! always!!
  • Reading: nothing!!!! YAYZ!!
  • Watching: Plushie!
  • Playing: Harvest Moon
  • Eating: tons of chocolate to celebrate
  • Drinking: hot chocolate because it's cold
:iconiloveitmoreplz::iconiloveitmoreplz::iconiloveitmoreplz:
WWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

MUAHAH! I'M SOOOOOOOO HAPPY MY SWEETIES!!!!!!
SOOOOOOOOOOOOOO HAPPY!!!!! :excited:
I FINALLY FINISHED MY MONOGRAPH!!!
AND I GOT THE HIGHEST GRADE!!
I GOT 10!!!!!!! TEEEEEEEEEEEEEEEEN!!
IT MEANS I FINISHED UNIVERSITY! I'M GRADUATED NOW!
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWW!!

*jumps and dances like an idiot*
:dance:

I really need to thank you for your patience!
I really need to thank each of you that sent me sweet messages supporting me all those months!
I worked on this project for a year! But now I'm free!! And alive!! And happy!! :D

Now I can draw again! Celebrate! Have fun! Read nice books! Organize my DA! Enjoy HP more!!
And I can travel!
Travel do Spain to spend a whole month annoying my lovely friend/sister/mummy::heart:Froda-Stoney:heart: (Aremusssssss!!)
And also meet the sweeties: LayraBlack and FrenezaDeziri that so kindly said they wanted to meet me! Aww! :love:
Amazing!!

Btw, tomorrow is my b-day!!!!! So I'm even happier!!!!!!!!!
YAYZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!

:iconimhighplz::iconimhighplz::iconimhighplz:

I shall write something better..... later... But I needed to share my happiness whith all my sweeties! Specially the ones that supported me all that time!!
I love yaaaaaaaaaaaa!
:iconlovepinkplz::iconlovepinkplz::iconlovepinkplz::iconlovepinkplz:

TONS of :iconkissplz:es!!!

:iconlove: My Sweeties: :iconlove:

:icontriesse: :iconsofy-chan: :iconpaty-kinomoto: :iconmrgotland: :iconlust-daeva: :iconporcelain-angel: :iconmushisan: :icongabrielstrzal: :iconfificat: :icondaigo-ro: :icondeyes:  :iconc85: :iconshuu-t: :iconetheriana: :iconanahips: :iconduarts: :iconalexfontes: :iconitsjustyuki: :iconancientcat: :iconraineces: :iconphoenixprincess: :iconloopy4lupin: :icondebellini: :iconreyshy: :iconfroda-stoney: :iconmeitantei-mayura: :iconalleen-vormgev: :icondead-crowley: :icontonkslupin: :iconcaptain-dagger: :iconmorgan-i-maboy: :iconjolly2: :iconnadou: :iconawesomeo77:  :iconladyblacklunara: :iconlilmissmanga:  :iconmisstantalum: :iconmystery-mate: :iconsyddie-girl: :iconkishiscute: :iconscruffycat171: :iconnoe-izumi:  :iconlunna-souhait: :iconwotchertonks7: :iconchemik91: :iconhatoola13: :iconstardust94: :iconjones6: :iconkrystalhearted: :icondinathemuggleborn: ::iconladyletha: :iconriakai: :icongryvenrin: :icontehknittykitty: :iconsandalwood01: :iconpet-chan: :iconsilvercresent11: :iconlayrablack: :iconxdreadfulxlovexnotex: :iconlillian--e: :iconkazy86: :iconavatar013: :iconflareblade2000:  :iconbandgeekartist: :iconplastic-city-prince: :icondestiny78:  :iconbroken-fairy-tale:  :icon1aiden1: :iconsecret-potter-adict: :iconpalladium-fangirl: :iconwritingdesk: :iconbanane-cuite:  :iconpepequintana: :iconasustadizo:  :iconthelocket: :iconkris-elleway: :iconrainbow-sword: :iconladymortiana:  :iconalexphotograpy: :iconjulianofialho: :iconcoolwolf730: :iconthemadspot: :iconrainrequiem:  :icontamraki:  :iconcarochinha: :iconfrenezadeziri: :icontohruhonda363: :iconsiriuspadfootblack: :iconmoony12: :icontomberenamore:
Did I forget anyone?
Forgive bad Susi! (just tell me and I'll include ya!)
All friends: susikiss.deviantart.com/friend…


:iconimhappyplz: Clubs!!!
:iconpastdervishandbanges::boogie: Hogwarts!!:boogie:
:iconsirius-black-fans::love: Sirius!!:love:
:iconremus-lupin-fanclub: :aww: Remus!!:aww:
:iconsolemnlyswear::giggle: Marauders!! :giggle:
:iconwe-love-sexy-hp-boyz: :dance: HP Boys!! :dance:
Add a Comment:
 
:iconfroda-stoney:
Froda-Stoney Featured By Owner Jun 27, 2009
OMG Friend/sister/mummy... that's a lot of work for me! xD
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 28, 2009  Hobbyist Digital Artist
But we are friends! Crazy friends! But also twin souls! Like sisters!!
But you are also my mòmia!!
So... yes, I think it's a lot of work for you!! But since you are a super mummy, you will be able to hadle it! Yayz!!
:glomp:
Reply
:iconfroda-stoney:
Froda-Stoney Featured By Owner Jun 29, 2009
xDDDDDDDDDDDDDD
Oh, Super mummy is better than Super nanny, then? Can I have my own TV show like her?! xDDDD
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 29, 2009  Hobbyist Digital Artist
Yayz!! You'll have your own You Tube program! Super mòmia! :XD:

I'll take my bro's camera and we will record it! Muahahah! xDDDDDD
Reply
:iconfroda-stoney:
Froda-Stoney Featured By Owner Jun 29, 2009
OMG!!!!
Will you record Rubio too? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 30, 2009  Hobbyist Digital Artist
O__O I don't know... Hey!!! I might record him dancing salsa!! YAYZ!! :dance:
Hot Rubio! Hot!! xDDDDD

Have you seen him this weekend?
Reply
:iconfroda-stoney:
Froda-Stoney Featured By Owner Jun 30, 2009
Dancing... gaaaahhh :drool:
I saw him on Saturday. He had dinner alone but he was drinking his coffee while we were having dinner and he came to sit with us and we were talking for a looong while. We had so much fun, but he left 'cause he had to go with his sons.
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 30, 2009  Hobbyist Digital Artist
I knew you would love this idea!!! :giggle:

Maybe until this day you'll be dancing with him! Eh? Eh? Sunny Mummy!!

Btw, I'm sorry about yesterday! BAD MSN! I hate it! I couldn't even say goodbye!!
Well... I said... but I don't know if you saw... Because I didn't receive any message back!
:tears:
Zuzi iz zad!
Reply
(1 Reply)
:iconcoolwolf730:
coolwolf730 Featured By Owner Jun 26, 2009
8D YAAAAAAY CONGRATULATIONS!!!!!!
D8 THE HIGEST GRADE!!! ZOMG >w< WELL DONE 8D


And habby birthay too :3 *a BIT to late xD*
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 28, 2009  Hobbyist Digital Artist
YAAAAW!! Thank you so much my darling!!!
:glomp:

I'm soooo happy with my marks that I don't care if I'm getting old!!! :D
Reply
:iconcoolwolf730:
coolwolf730 Featured By Owner Jul 7, 2009
You`re welkome :3
:glomp:

xD you`re not old untill you`r 102
Reply
:iconfrenezadeziri:
FrenezaDeziri Featured By Owner Jun 26, 2009
argh, I sent you a note asking how did it go before seeing this journal hahaha CONTRAGULATIOOOOOOOOOOOOOOONNNSSS girl, you ROCK (and roll all niiiight and party every daaaaay~~ **continues dancing and singing**) Ehem yeah, sorry, I got carried away... I was sayign that I'M SOOO HAPPY FOR YOU, DEAR!! A 10!!! For sure you deserved it :) Phew, I hope I could have half that mark in some things this trimester... hahaha ^^

Can't wait to meet chaaaaaa =D Hugs and :glomp:s, hope to hear from you soon (by note and that kinda things haha)

KISSes!! =D
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jul 1, 2009  Hobbyist Digital Artist
Hahaha!! No problem darling!!

WEEEEW!! Thank you sooooooo much!!!!!!!!!
I'm so sooo soooo sooooooooo sooooooooooooooo happy!!!!!!!! :iconimhighplz:
*dances and sings Rock and Roll All Night with you*

I'm sure you'll succeed in your exams!
And we are gonna celebrate together!
:iconspinplz:.
(I'll write you a note soon!!! Forgive me! I'm still disorganized! ^^;)
Reply
:iconaudelade:
audelade Featured By Owner Jun 26, 2009  Hobbyist Digital Artist
Congratulations!
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much!! :D
Reply
:iconsandalwood01:
sandalwood01 Featured By Owner Jun 26, 2009   Traditional Artist
Cool! Congratulations! :w00t:
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thanks a lot, hunny!!!! :heart:

Muchas gracias!!! xD
Reply
:iconsandalwood01:
sandalwood01 Featured By Owner Jun 27, 2009   Traditional Artist
¡De nada! :glomp:
Reply
:icondebellini:
DeBellini Featured By Owner Jun 26, 2009   Digital Artist
uau, meus parabens =D
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
Muitíssimo obrigada Dea!!! :glomp:

YAYz! Nem acredito que consegui!!! :D
Reply
:iconmisszuko:
MissZuko Featured By Owner Jun 26, 2009
You finished university?
That's soooo awesome!!!
And you're birtday is tomorrow :D
I'm verry happy for you :boogie:
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
Yayz!! I finally did!!!! :dance:
I'm super happy!!

Thanks a lot, dear! :heart:
Reply
:iconavatar013:
Avatar013 Featured By Owner Jun 25, 2009
Whoopiiee!!!:dummy: Now I can see more adventures of suSirius and her mummy!:D

*gives you Marauders set plushies as a reward*

Happy travelings to Spain, btw!:love:
Reply
:iconavatar013:
Avatar013 Featured By Owner Jun 25, 2009
Ooos. Please hide this repeat. =_=
Reply
:iconavatar013:
Avatar013 Featured By Owner Jun 25, 2009
Whoopiiee!!!:dummy: Now I can see more adventures of suSirius and her mummy!:D

*gives you Marauders set plushies as a reward*

Happy travelings to Spain, btw!:love:
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
Weeee!! Kate-chaaaaaaaaaan!!
A marauders set of plushies??? OMG!!! SO GREAT!!!
YAYZ!!! :iconiloveyouplz:

Thank you!! I'll try to draw a looooot now!!! And organize my DA! XDDDD

And of course, give more attention to my sweeties!!
:iconhugplz:
Reply
:iconavatar013:
Avatar013 Featured By Owner Jun 29, 2009
OF COURSE!!! XDDDD
*adds in Tonks and Teddy just in case*

Yay! More chibi adventures!! :love::love::love:
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 29, 2009  Hobbyist Digital Artist
Can I include a plushie of my Plushie too?? *____*
Reply
:iconavatar013:
Avatar013 Featured By Owner Jun 30, 2009
Pffffttt....:3

*hands you a ' Plushie' plushie while trying not to snicker..*
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 30, 2009  Hobbyist Digital Artist
Weeeeeheehee!!! Plushieeee!! :heart:

:iconomgsocuteplz:

Thank youuuuuu hunny!!
Reply
:iconavatar013:
Avatar013 Featured By Owner Jul 2, 2009
:iconlove:
Reply
:iconsiriuspadfootblack:
SiriusPadfootBlack Featured By Owner Jun 25, 2009
Yay, SuSirius! I am so happy for you! And you know, after you visit Aremus, you should take a trip to Poland ;p

Hahaha, now more Zuzi! I am so happy! :dance:
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
Yayz!!! Thank you Siriusssssss!!
:glomp:

Haha! Should I visit you? It would be great! I wish a could meet several of my DA sweetest friends!!

Yayz! WE are soo happy! :XD:
Reply
:iconsiriuspadfootblack:
SiriusPadfootBlack Featured By Owner Jun 28, 2009
So so, next year holisays on Grimmauld Place! :XD:
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 29, 2009  Hobbyist Digital Artist
Yayz!!! :dance:
Reply
:icontriesse:
triesse Featured By Owner Jun 25, 2009
Feliz Aniversário, Susi! Tudo de bom, muita alegria e muitos desenhos pra ti! Tu merece tudo isso e muito mais!

E parabéns pela Graduação! Sabia que ias conseguir!

Bjaum do Triesse! :smooch: :glomp:
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
Yaaw!! Muitíssimo obrigada Sr-Sr!!

E eu não teria conseguido finalizar meu TCC sem a sua ajuda também!! :glomp:
Muito obrigada por tudo-tudo!!
:hug:
Reply
:iconpetchan:
Petchan Featured By Owner Jun 25, 2009  Hobbyist Traditional Artist
*RUNS OVER AND THOOPS YOU* SUSSSSIIII!!! *SQUEE* CONGRATULATIONS!!!! ^___^ :heart: You crazy workaholic!! Leave it to you to BEAT that monograph!! You survived the torture much as the true Sirius survived his own Azkaban!! :D (laughs) You two MUST be a perfect match!!

And then to finish it, to GRADUATE at the top of the class, and to have not only the new Harry Potter in less than 3 weeks to look forward to, but ALSO an amazing new adventure with your bestest buddy!! :3 How perfect!! And you deserve every_single_smile of it!! ^-^ I'm so happy for you Susi!!

(And I've been dying all this week to wish you a VERY Happy Birthday!!! And now it will be, I'm sure you're just brimming over with smiles. I wish I could celebrate in person with you, you sound ready to celebrate anything!) :heart:

So my favorite SuSirius! Let me say, Congratulations!! You Deserved It!! and Have the Happiest Birthday Ever!! :heart: Love ya so much!! :heart: *huggles*
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
AWWWW!! PETCHAN MY SUPER LOVEEEEE!! :iconiloveyouplz:

I can't describe in words how happy I am with my final grade at University!
It was a magical day!!
Yayz! Now I'm free from my own Azkaban!! (and now I can run to Sirius! :love: hahah! Thanks for saying we are a perfect match! How cuteeeee!! :heart:)

But I have to thank you a lot my darling! Every single comment you left was precious!! Every word of support was like a powerful charm that made me go ahead without giving up!
Thank you sooo much for being such a wonderful person!! :heart:

I really wish I could kidnap you for my b-day party next Saturday!
It would be amazing!!

Lots of love, darling!!
:iconlove:

PS. And you can be sure I can't stop smiling now!! xDD
Reply
:iconisabella1219:
Isabella1219 Featured By Owner Jun 25, 2009
AND OMG I DIDN'T READ IT COMPLETELY...
Congrats on your graduation!
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
Hahah!! No problem, hun!!
Thanks again!!
:heart:
Reply
:iconisabella1219:
Isabella1219 Featured By Owner Jun 25, 2009
OMG YOU'RE BACK!
YAAAY! :clap:

And happy early birthday!:meow:
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much!!! :glomp:
Reply
:iconlayrablack:
LayraBlack Featured By Owner Jun 25, 2009
Yeyzzz!!! Free Zuzy!!! I'm sooo happy you got the highest mark!!!


We so kindly will wait for you :)
Do you already know which days are you coming??


A big hug!!!!! :glomp:
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
YESH!!! I still can't believe I got the highest mark!!! :omfg:
I'm sooooo amused!!!!

And really soon I'll be there!! I don't know exactly the date yet, but I'll tell you!!! Probably I'll be there in the end of July and will stay until the end of August!!
:iconspinplz:
YAYZ!!!
Reply
:iconlayrablack:
LayraBlack Featured By Owner Jun 28, 2009
It will be so much fun!!

Anyway, I'll be in México till the 10th of August ^^' But then I come back and I have nothing to do but meeting you! :glomp:
Reply
:iconsusikiss:
SusiKISS Featured By Owner Jun 28, 2009  Hobbyist Digital Artist
YAAAAAAAAAAY!!
:iconspinplz:
I can't wait, hunny!!
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconsusikiss: More from SusiKISS


More from DeviantArt



Details

Submitted on
June 25, 2009
Link
Thumb

Stats

Views
857 (1 today)
Favourites
0
Comments
50
×